08 November 2006

My Hungarian class






Speaking of Radboud, this suggests I should also show pictures of my hungarian class at the Garden-parties we had in May, at the end of the course. Unfortunately, I had to continue learning hungarian orally, but I quite liked it this way too. On the other hand, the course (which I highly recommend : Nyari egyetem in Debrecen with lessons for all levels all year round!) was far more efficient, and I need to start reading the book again, and contact hungarians in London! I feel everyday a bit closer to hungary anyway... On the pictures, we have Russel from Hawaï (his wife, and his daughter), Travis - from texas - , Bernd - from Bayern, Germany - , David - from Georgia, and Zsuzsa, our great dynamic teacher (serving her gulyás leves or soup)! A few don't appear on there (Morgaine from Australia, Mohamed from Egypt...), apologies to them! Good memories anyway!

En parlant de Radboud, cela suppose que je dois vous montrer des photos des gens de mon cours de hongrois, pendant les repas qu'on a eu en dehors des heures de cours, en mai, a la fin du cursus. Malheureusement, je ne pouvais continuer a apprendre la langue qu'oralement, mais j'aimais bien ca tel quel egalement. D'un autre coté, le cursus avec l'ecole de langue (que je conseille vivement : la Nyari egyetem a Debrecen... des cours pour tous niveaux toute l'année) etait beaucoup plus efficace, et du coup il faut que je recommence a lire le livre, et que je contactes des hongrois sur Londres meme! Sur les photos en tout cas, voici Russel, de Hawaï (ainsi que sa femme et sa fille), Travis - du texas - (et son chien), Bernd - de Baviere, Allemagne - David - de Géorgie, et Zsuzsa, notre excellente et dynamique enseignante (qui sert la "Gulyás leves" ou soupe traditionelle). Certains n'y apparaissent pas, je m'excuse aupres d'eux!
De bons souvenirs en tout cas!

No comments: